zaterdag 21 januari 2012

Beau zegt;

ik zag mama op mijn blog en vroeg of ik ook een keer mog schrijven.
Hallo allemaal.
ik voel me meestal goed maar nu niet want ik heb nu me dexa.
Dan moet ik heel veel medicijnen slikken.
Dan ben ik niet zo in mijn hum.
En als ik niet me dexa heb voel ik me goed.
Ik vind het niet zo leuk mijn pillen te slikken maar ik doe me best.
Ik hoop als de behandeling voor bij is dat ik me dan helemaal goed voel.

Ik vind het leuk met mijn vrienden en mijn vriendinnen op school te spelen en af te spreken.
Ik zou zo graag een keer na de bioscoop gaan.
Of een keer na wicket zou ik ook heel leuk vinden.
Als het van de dokter mag gaan we zo snel daar na toe
bedankt voor alle kaartjes en kadootjes.
Groetjes beau ik heb alles ge schreeven.

3 opmerkingen:

  1. hoi beau ik vind het ook leuk om met jou te spelen
    en ik vind het fijn als het voorbij is voor jou
    dan kunnen we misschien naar de bioscoop met z'n tweeën
    tot maandag groetjes timj
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beau, wij vinden je een kanjer!
    groetjes Mark, Anneke, Lotte, Luuk en Sanne Stienen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee Beau,

    Ik wil ook even zeggen dat ik je een TOPPERTJE vind!!

    Je kent me waarschijnlijk niet eens, maar ik ben Linda, de mama van Billy, die ook bij jou op school zit!!

    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen