vrijdag 27 mei 2011

De Webchair

Ja, afgelopen woensdag is de webchair geplaatst. Ik geloof dat wij het spannender vonden dan Beau. Maar toen hij voor het eerst verbinding mocht maken met zijn klas, was het toch wel een hoop geschuif en gegiebel. Beau ziet zijn klas op zijn computerscherm, en onderin beeld ziet hij wat de kinderen zien (hem dus). In de klas staat een groot tv-scherm waarop Beau te zien is. Bovendien kan Beau de klas horen, en zij hem.
Ook mocht Jack even in zijn klas komen om te kijken hoe het werkte. En eerst vond Jack het maar gek, maar toen Charly in beeld kwam moest hij toch ook wel even lachen (samen met de hele klas).
Wat een uitvinding!!! Echt super!!! Ik weet nog dat in de eerste week dat Beau ziek was dat we hier al over werden ingelicht. 'Is dit  allemaal nodig?', dacht ik toen nog, en ik weet dat ik erg emotioneel werd omdat dit toch echt iets voor HEEL zieke kinderen was??!!!
Nu ben ik heel blij en ik ben er dankbaar voor, zeker als ik denk dat die zware periode er straks aankomt en Beau minder naar school zal gaan......

Beau voelt zich nog steeds best goed alleen is hij wat snottig en flink aan het hoesten. Vanmorgen moesten we weer bloed prikken, en hij werd ook direct weer onderzocht door een arts toen ik dit vertelde. Ook loopt zijn temperatuur langzaam op............
Op zich klonk alles gelukkig verder goed (longen), en ook zijn bloedwaardes waren weer voldoende.
Ook als Beau zich maandag niet goed voelt, dan moeten we toch naar Nijmegen. En dan wordt besloten of die laatste zware MTX kuur wordt gegeven. Ik hoop van wel, want dan kunnen we tenminste weer verder..............
We zullen het zien, want er wacht ons een druk maar gezellig weekend.
Morgen wordt mijn zwager 40, dus er wacht ons een feestje. En zondag is dan Beau zijn communie!!
En dan is het feest bij ons thuis!!!!

En dan 's-avonds is het snel de koffer pakken, want maandagochtend gaan we weer voor een paar dagen naar Nijmegen................. Hopelijk voorlopig de laatste!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten