donderdag 15 september 2011

Honger!!!

Afgelopen weekend heeft Beau het goed doorstaan. Beter dan de andere keren!!
Wel heeft hij erg last van vreetbuien en is hij elke keer 's-nachts wakker. En dan heeft hij HONGER!!  Met zijn liefste puppy ogen kijkt hij je dan midden in de nacht aan. "Mamma wil je voor mij lasagne maken??!" Moe maar slaafs gaat moeders dan weer aan de gang. Ook om 4 uur 's-nachts. En als je hem dan ziet (vr)eten, is mijn moederhart weer  voldaan...... Niets fijner dan hem zo te zien eten.... Maar als ik na enkele uren woelen in mijn bed nog niet slaap, baal ik als een stekker!! Hoe houdt Beau dat toch vol. Ook hij slaapt niet. We maken voor hem 's-nachts beneden een bedje, maar hij ligt vaak ook gewoon nog wakker.Zoals hij zelf zegt; ''ik vind het heerlijk rustig zo 's-nachts...."

We zijn dinsdag weer naar Nijmegen geweest. Tijdens de chemo dacht ik dat Beau opnieuw een allergische reaktie kreeg op de chemo. Wel een stuk minder, maar toch....... Beau kreeg last van zijn wangen, en was wat meer afwezig. Hij zat op de webchair, maar in ene keer gaf hij aan dat hij zich niet goed voelde. Zijn pols en bloeddruk waren ok, dus de chemo werd opnieuw gestart.
Toch gaf de oncoloog aan dat we hem vrijdag aanstaande extra in de gaten moeten houden. Dit kan een voorbode zijn, dat het lichaam antistoffen aan het opbouwen is.....
Hopelijk niet, want na deze is er geen andere met deze werking. Afwachten dus maar weer, en extra allert zijn. Hopelijk was het één van de vele 'normale'  bijwerkingen...........

De Dexa-week zit er inmiddels op, dus hopelijk stoppen nu ook die enorme vreetbuien. Vanacht om 2 uur heb ik weer pannekoeken warm gemaakt. En dinsdag in het ziekenhuis haalde al het personeel zijn neus op, als ze bij Beau binnenkwamen; stokbrood met knoflooksaus!!!
Hopelijk gaat morgen alles goed en dan op naar een heeeeel leuk weekend. Zaterdag een kinderfeestje bij Thomas, waar Beau enorm veel zin in heeft. En zondag op de middenstip bij PSV-AJAX!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten