dinsdag 6 september 2011

Moe........

Het is alweer een week geleden dat ik mijn laatste bericht plaatste. Even dacht ik; 'misschien ben ik toch té persoonlijk geweest', maar door jullie vele en lieve berichtjes ben ik blij dat ik het 'geplaatst' heb!

Wel hebben we een zeer drukke week achter de boeg. Beau zijn bloedwaardes waren erg laag en daardoor kreeg hij donderdag nog even een extra bloedtransfusie. Dus maandag, woensdag, donderdag en vrijdag in het ziekenhuis!
Bovendien waren er vorige week vele activiteiten op de school van Beau. Alle opbrengsten waren voor KIKA, kinderen met kanker.
Woensdagmiddag was er een rommelmarkt door kinderen, voor kinderen. s-Morgens gewerkt, toen direct door naar het ziekenhuis voor een chemo. En vervolgens vanuit het ziekenhuis, direct naar school voor de rommelmarkt. Beau had ook een kraampje samen met zijn vriendinnen Bo en Mandy. Beau had er enorm veel plezier. Alle kinderen samen hebben meer dan EUR 500,- opgehaald.
Ook waren er veel lieve reacties van de ouders op school. Maar dit is ook weer erg confronterend.
Wie had gedacht dat ons kind 'het gezicht' zou zijn, en de aanleiding om voor dit goede doel geld op te halen??! Bovendien zie ik veel verdriet en zorgen in de ogen van de andere ouders............
Dit is en blijft moeilijk; het is net of ik dan een soort spiegel voorgezet krijg!

Dan is tussendoor ook nog onze prinses Charly jarig; 2 jaar alweer!! Thank god is er internet, want een kado kopen waren we bijna vergeten!! Maar onze prinses op de erwt zorgt er wel voor dat we haar niet vergeten en we hebben er maar weer een mooi feestje van gemaakt!!
Zondag is er dan ook nog de fietstocht voor KIKA. 13 km fietsen en vele activiteiten op het schoolplein en een leuke loterij. Even denk ik dat het voor ons niet door kan gaan.... Beau slaapt slecht en heeft zelfs een keer 's-nachts 38,4 C. Eigenlijk moeten we het ziekenhuis bellen, maar omdat het midden in de nacht is, ga ik samen met hem naar beneden en hou 'm goed in de gaten. Beau is overstuur, want ook hij weet dat hij waarschijnlijk naar het ziekenhuis moet.
Wonder boven wonder zakt zijn temperatuur.
En zondag heeft hij 13 km gefietst en een geweldige dag gehad. Hij heeft heerlijk gegeten en vele spelletjes gedaan. Ook mijn schoonouders, mijn zus met haar gezin en mijn vriendin met haar gezin fietsten met ons mee.
Het was heel fijn om zoveel lieve mensen om ons heen te hebben. Maar ook hier weer zag ik mensen om me heen die het moeilijk hadden...........

Maar maandag kwam voor mij de man met de hamer. Ik was al moe, maar deze dag ben ik helemaal op!!
Ik heb me vorige week helemaal gegeven, maar het gebrek aan slaap en alle drukte van de week ervoor komen eruit. Ook vandaag heb ik het zwaar. Op mijn werk ben ik niet op mijn best. En ja, direct na het werk wéér gelijk naar het ziekenhuis. Ik moet proberen deze paar dagen wat bij te tanken, want vrijdag is er weer een zware dag in Nijmegen.............

Ook is er wellicht een lichtpuntje; Vrijdag belde de oncoloog dat ze gaan testen of Beau ipv 3 keer per week, de chemo 2 keer per week kan krijgen. Dit zou echt geweldig zijn, maar tegelijk denk ik aan alles dat nu is afgestemt op die drie dagen, en dat we alles wéér moeten omgooien...........
Eerst maar even afwachten, en als het zo is, kan het ook weer terug naar 3x per week gaan, dus die onzekerheid blijft.

Ook krijgen we vanuit een gezin uit de buurt een geweldige verrassing. We mogen met het gezin volgende week naar PSV- AJAX. Beau is verkozen tot FAN of the match en mag samen met Foxy op de middenstip in het stadion. En na afloop een drankje in het spelershome; dus hopelijk komt er ff een speler praten..... Beau vindt het wel erg spannend, maar samen met zijn enthousiaste vader durft hij het wel aan!! En Jack en ik staan natuurlijk trots langs de zijkant!!
Dit keer zal ik het niet erg om aan de zijlijn te staan..................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten