donderdag 23 februari 2012

Weer een streepje op de kalender.........

Alweer een week voorbij, alweer een chemo verder en weer een streepje afgevinkt. Toch lijkt er geen eind aan te komen.

Afgelopen dagen stonden in het teken van zooi ruimen en carnavallen!!
Eerst vrijdag carnaval op school, zondag in Valkenswaard en vervolgens maandag in het Heesterhonk!!
En Beau heeft alle feestjes mee kunnen vieren, maar het kostte hem ook veel energie!!
Maandag zijn we eerst nog even 's-morgens naar het ziekenhuis gegaan, even een chemo, om vervolgens de polonaise te lopen in het Heesterhonk. Onvoorstelbaar waar hij de kracht vandaag haalt. 's-Middags is hij even niet lekker en moet hij spugen, maar naar huis gaan; 'Echt niet!'
Ook Willem heeft het naar zijn zin en neemt het er goed van. Totdat letterlijk de man met de hamer komt........ Zo heb ik 'm nog nooit gezien!!! Strompelend naar huis ondersteund door zijn 'carnavalsmaten'. Omdat we niks meer gewent zijn en toch doorlopend erg moe zijn, kwam hij geheel onverwachts!! Gelukkig was ik 'verstandig' geweest........... Omdat ik niet zo lekker in mijn vel zit, heb ik niet gedronken............. achteraf een wijs besluit!!!

Als ik dinsdag na mijn werk even met een buurvrouw sta te kletsen, roept Willem me binnen. Jack is per ongeluk op Beau zijn voet gevallen en deze is enorm dik en Beau krijst het uit!! Dat is nog eens thuiskomen............ Nog geen 10 minuten eerder heb ik het met Mir over dat alles zo onvoorspelbaar is en dat je er geen vat op kunt krijgen............ Een half uur later zitten we WEER in het ziekenhuis.
Gelukkig is zijn voet niet gebroken, maar flink gekneusd. Niet belasten, voet omhoog en een verbandje erom............ Maar morgen zou hij gaan logeren???!!

En dat is hij nu aan het doen; logeren bij opa en oma Groels, met zijn rolstoel........
Het logeren van Beau is altijd een heel geplan; de juiste week, zonder de vele medicatie, zonder andere verplichtingen etc etc. En het gaat goed met 'm, dus dat is alleen maar fijn!!

Als het weer het toelaat gaan we zondag a.s. naar het vliegveld. Via stichting Hoogvliegers mag Beau in een vliegtuigje een rondje 'Eindhoven' vliegen, en hij mag zelf ook de knuppel vasthouden!!! Hij heeft er erg veel zin in, dus hopen dat het door gaat!!!

Maandag moeten we weer om 7;30 uur naar Nijmegen voor een druk programma; 2 chemo's en de welbekende en gevreesde ruggeprik!!! Dit zijn de minst leuke tripjes naar Nijmegen, maar ook hiervoor geldt; weer een streepje van de kalender!

1 opmerking:

  1. Hallo!
    Ik kom net deze blog tegen tijdens het googlen naar een ander fan-of-the-matchverhaal. Ik heb net de blog gelezen over de Fan of the Match. Erg leuk geschreven! Ik heb toen van jullie genoten. Daarna nog vaak aan jullie gedacht, zo'n dag maakt toch veel indruk. Ik heb net even de andere blogs doorgelezen om te kijken hoe het nu gaat. Ik lees dat er een hoop is gebeurd in de tussentijd. Ik wens jullie nog heel veel sterkte en ik hoop jullie nog eens tegen te komen in het stadion.
    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen