donderdag 2 februari 2012

HET GAAT GOED IN HUIZE GROELS..................

Beau heeft zich de afgelopen week echt heel erg goed gevoeld. Vorig weekend was een feest weekend met 2 verjaardagen........ Wel weer wat flash backs, want vorig jaar waren dit de eerste 'uitstapjes' na de diagnose van Beau. Ook Jack zijn kinderfeestje was één groot succes. We hebben zelfs nog sneeuwballen gegooid!! Dat zal niet vaak meer op zijn kinderfeestje gebeuren aangezien hij in augustus jarig is............

Hier in huis is het één grote puinhoop, maar het voelt zo goed om nu een zelf voor de rotzooi te hebben gekozen. Eindelijk nemen we weer zelf wat beslissingen, en dat voelt super super goed. Na alle stof tot nadenken van afgelopen jaar, eens tastbare stof........... Samen met de oude badkamer nemen we afscheid van een verschrikkelijk jaar...........

Maar zoals gezegd, Beau voelt zich goed. Wel zijn zijn bloedwaardes wat laag, maar hij lijkt er nog niet zoveel last van te hebben. Ook is hij goed aan het hoesten.........., maar ach, wie niet?!
We hebben Opa & Oma een midweekje weg gestuurd, en gisteren gingen we met zijn allen even op bezoek. Beau mocht, bij uitzondering, daar ook zwemmen!!! Jippie!!!!!!!! Ik geloof dat Beau wel 50 keer van de glijbaan is geweest. Ook Charly voelt zich als een vis in het water...... En Jack; Jack duikt, springt, zwemt en glijdt of zijn leven ervan afhangt.......... Het was geweldig om zoiets 'gewoons' weer eens samen te doen! Wel was het schrikken toen Beau benauwt in het diepe om hulp vroeg. Nou en dan word ik snel hoor........... Hij had geen kracht meer in zijn armen....... Zo zie je maar...........

Ook hadden we vandeweek een serieus gesprek. N.a.v. iets op de televisie vroeg Beau wat cremeren was. 'Oh dat weet ik wel', zei Jack. Dan zit je in een potje met van die friemeltjes........ Toen ik het Beau uitlegde en zei dat sommige mensen de as in een ketting bij zich droegen was hij vastbesloten. Als ik dood ga, wil ik begraven worden!! Ik wil niet in een ketting............
Eerst moest ik lachen, maar ik kon het niet laten een traantje weg te pinken..... Ik wil het niet weten.....ik hoef het niet te weten....... toch??!!!

Vrijdagavond gaan Willem en ik samen naar Bert Visscher, een kado van mijn zus. Heerlijk ff eruit!
En zondag hebben we afgesproken met onze lieve vakantie vrienden!! Ik heb er zo zin in om lekker samen te zijn............. Maar dan zetten we er de rem weer op. Volgende week donderdag start de DEXA (al) weer.......... En ik moet zeggen dat het lang geleden is dat ik zooooo moe ben geweest!! De batterij is op en opladen kost steeds meer tijd!

1 opmerking:

  1. Wat heerlijk om alleen al de titel te lezen!!

    hahaha moest stiekem heel erg lachen over je stukje over het sneeuwballen gooien, denk inderdaad ook dat dat in Augustus niet gaat lukken. Fijn dat het leuk was!!
    En wat heerlijk om te lezen dat jullie even een lekkere week hebben gehad, gewoon lekker als een normaal gezin! Heerlijk!! Ben ook zeer blij om te lezen dat het goed gaat met Beau!!

    Ff kippenvel bij het verhaaltje van de ketting, en toch zo mooi he....kinder realiteit!! Twee voeten op de grond!!

    Heel Heel veel plezier vrijdag avond bij Bert. Ik heb de show al gezien en heb van het begin tot het einde helemaal in een deuk gelegen, dus wordt vast een lekker ontspannen, tranen met tuiten lachen avondje voor jullie!!
    En sterkte met het opladen van die batterij!! Snap dat dat steeds langer duurt. T is niet niks he!! Sterkte

    Liefs Linda de Jong

    BeantwoordenVerwijderen