dinsdag 20 maart 2012

Party Time!!!

Beau is nog steeds erg moe. Heeft veel jeuk en net voor hij naar bed ging had hij een dikke bult op zijn been, en deze is erg blauw. Beau zijn onderbenen zitten eigenlijk constant onder de blauwe plekken. Hij heeft er ook echt pijn aan. Natuurlijk schrik ik, en zit weer in alarm fase 1. Morgen even goed in de gaten houden.........

Verder vind ik het moeilijk te zien dat heel de speeltuin vol zit met kinderen en dat Beau dan naar binnen komt. Dit is zo anti Beau!!! Gelukkig is hij er nog wel veel te vinden, maar het put hem ook uit. Vorig jaar moest ik de rem er nog wel eens opzetten, maar het lijkt of hij nu nog minder energie heeft. Dit is de grootste tegenvaller van alles!!! Soms als hij met iemand van school afspreekt, zitten ze samen uitgeput op de bank. Althans Beau, en zijn vriendje of vriendinnetje past zich aan. Het zit in Beau zijn systeem dat het leuk is om af te spreken, maar het kost hem veel kruim.........

Over een aantal weken gaan we met STICHTING DOE EEN WENS een paar dagen naar EuroDisney. Echt geweldig!!! Maar Beau reageert timide. Als ik met hem samen ben, vraag ik ernaar. Verdrietig vertelt hij dat hij bang is dat het niet door kan gaan omdat hij te ziek is......... Of dat hij daar ziek wordt, en dat zijn wens dan niet door kan gaan............ 'Ja mama, ik kijk verder.......' , zegt hij té wijs.
Ik vind het moeilijk dit te horen, maar begrijp precies wat hij bedoelt. Ik ben ook gereserveerd. Dit vertel ik hem ook en ik stel hem gerust. We gaan uit van het positieve, maar mocht het toch anders uitpakken, dan sparen papa en mama voor zo'n reisje als hij weer beter is............

Verder slaapt Beau erg slecht. Vanacht van 1 uur om het half uur eruit, wat te eten maken en troosten. Hij is erg verdrietig en heeft nare dromen. Dit duurt tot een uurtje of 4......
Voor 7 uur gaat de wekker............ Willem en ik kijken elkaar aan; pfffffff kapot zijn we..........
Alletwee moeten we werken en opa en oma komen oppassen. Beau is ook al weer wakker en is natuurlijk erg moe. Toch motiveren we hem om naar school te gaan. En dan komt hij ook nog thuis met een 10 en een 8,5 voor rekenen en een 10 voor spelling. Wat knap dat hij zich zo goed kan inzetten na zo weinig slaap en alle shit.
Mijn werkdag ziet er druk uit, en ik heb een paar pittige afspraken staan. Ook ik sla me hier krachtig doorheen (al zeg ik het zelf). Geef mezelf echter geen tijd voor pauze en zit nu uitgeput op de bank.
Willem heeft het vandaag duidelijk moeilijker........
Toch proberen we elkaar op te peppen en niet te blijven hangen..............

En dat betekent een feestje!!! Vrijdag ben ik jarig en we hebben onlangs besloten om dit samen met het bereiken van ons 12,5 huwelijk te vieren!! Gewoon thuis, tentje opzetten, drank, muziek, bbq aan en leuke mensen........... De teller staat nu op 60 man (oeps).
Aan de ene kant denk ik; 'Waar zijn we aan begonnen............'
Aan de andere kant hebben we er heel veel zin in en zien we ernaar uit om deze mensen in ons stulpje te ontvangen en samen een feestje te bouwen...........

Want afgelopen jaar hebben we veel mensen over de vloer gehad. En vaak was dit functioneel; oppas voor de ander kinderen, of ze komen 'even' eten brengen etc. Maar een keer echt afspreken met onze vrienden is toch vaak moeilijk. Of het wordt verzet, of we hebben er gewoon de energie niet voor. Gelukkig wordt dit door hen begrepen, maar ik vind het fijn om ze straks allemaal om ons heen te hebben.

Dus nog een paar nachtjes slapen en dan gaat we los!!! Een jaartje ouder en wijzer.................en een feestje rijker!!!

1 opmerking:

  1. Mijn duimen zijn nu alweer hard aan het werk...hard aan t werk met duimen voor jullie dat jullie reisje naar disney lekker door kan gaan!! Dat hebben jullie verdiend!!

    Maar eerst lekker genieten van een fijn fisje ;)
    Heel veel plezier en probeer er lekker van te genieten.

    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen