vrijdag 2 maart 2012

Nog steeds 39,5!!!

Beau is nog steeds ziek! Het is voortaan echt een lange zit........ Ook Beau maakt zich ongerust en voelt zich de schuldige over alles wat niet door kan gaan; 'door mij gaat alles fout!'

Dinsdag een flinke jankdag op mijn werk. Toen ik opstond voelde ik me verschrikkelijk. De gebroken nachten, de ongerustheid en ziekenhuisbezoeken beginnen zijn tol te eisen. Toch besluit ik naar mijn werk te gaan. Even uit deze ellende, even uit deze negatieve luchtbel!
Als ik op mijn werk binnenstap denk; 'wat doe ik hier?' Bang voor de emoties die zeker komen gaan.......
En de eerste de beste die mij aanspreekt krijgt de volle laag!!! En als de kraan eenmaal open staat....... Iedereen staat aan mijn buro en leeft met me mee!! Bedankt lieve collega's; ook dat ik uiteindelijk verplicht minder mocht werken........... hahahaha voor mezelf kan ik duidelijk minder goed mijn grenzen aangeven.....
Als ik naar huis rij ga ik nog even naar mijn vriendin. Pfffff wat een heftigheid!!
Toch heeft dit mij goed gedaan. Woensdag 'mag' ik ook maar een halve dag werken...........
Ik ben wat meer opgelucht en kan me hoofd er beter bij houden.........

Maar als ik thuis kom is het elke keer weer raak!! Beau hoge koorts....... ziekenhuis in en uit. Telefoongesprekken met dokters en het is te vermoeiend......... Beau is af en toe doodziek!!
Elke dag is de koorts weer rond de 39,5. Vrijdag moeten we opnieuw naar het ziekenhuis. Weer wordt alles nagekeken. Beau hoest de longen uit zijn lijf. Gelukkig zijn zijn longen schoon, gelukkig.......
Zijn ontstekingswaarden zijn wel een stuk hoger...... Toch denken de artsen dat het een virale infectie betreft. Omdat Beau verder niet echt ergens last van heeft. Gelukkig zit er ook geen ontsteking in zijn Porth-A-Cath. Zijn bloed wordt op de kweek gezet en maandag volgen meer uitslagen......
Meer prednison wordt voorgeschreven.............

En ondertussen haal ik Jack net op uit school en heeft zijn tanden door zijn lip!! Jemig dat ziet er ook flink uit zeg......... Nog een patient erbij. En Charly; die heeft pas echt een naar hoestje, en ziet het snot voor haar ogen. En dan heeft ze het ook nog in haar hoofd gekregen om op dit moment zindelijk te worden......... Tig keer per dag wil ze op de wc, en natuurlijk zijn we trots, maar moet dat echt NU!!
Ook zorgen Jack en Charly voor 'ontspanning'. Charly met haar zangkunsten en vrolijke lach. Jack met zijn breakdance en zijn mooi snoet met donkerbruine kijkers.......

Morgen is oma de Leeuw jarig, en maar eens kijken of en wie daar naar toe kunnen gaan......
Volgende week 10 maart zijn we 12,5 jaar getrouwd!! Ook de plannen hiervoor moeten flink worden aangepast en misschien ook wel geannuleerd!!!

Maandag moeten we in principe naar Nijmegen. Maar als Beau koorts heeft mag dit waarschijnlijk niet! Dan moeten we naar Eindhoven, want ze willen hem toch goed in de gaten houden!! Gelukkig maar, maar tegelijk geeft me dat nu juist geen rust.........

2 opmerkingen:

  1. Sterkte met alles.Knap zoals jullie je er toch elke keer weer door heen slaan. Hoop dat er binnenkort een beetje een rustigere tijd voor jullie aan komt zodat iedereen weer een beetje op krachten kan komen.
    Mark, Anneke, Lotte, Luuk en Sanne Stienen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verdikkeme..... wanneer zit het weer eens een beetje mee? Heel heel veel sterkte en hopelijk gaat het snel beter met jullie. Knuffel

    BeantwoordenVerwijderen