donderdag 20 januari 2011

3e chemo

Vandaag om 7:30 uur in Nijmegen zijn. Dat betekent al om 6 uur op.
Eerst aanprikken, dan bloedafnames en voorbereiding op de OK. Weer een beenmergpunktie, een ruggenprik en inspuiten van chemo in het ruggenmerg. Daarna 3 verschillende chemo's. Achter elkaar worden de zakjes aan het infuus gehangen. Ondertussen spelen we een potje pesten......
Het is vandaag goed gegaan!!! Ongelovelijk, zoveel rommel in dat kleine lijfje, maar die kuiltjes in zijn wangen zijn gelukkig nog niet verdwenen; we hebben vandaag veel gelachen.
Na 4 uur vanmiddag kwamen we thuis, Beau is in slaap gevallen. Willem en ik zijn gebroken, wat is zo'n dag toch slopend.
Even verstand op nul en nog wat aandacht aan Charly en Jack geven, Opa en Oma zorgen voor het eten.
De kinderen liggen nu lekker op bed. Even wat rust.
Ik ben benieuwd hoe het gaat, Beau wil morgen weer naar school. Ik ben benieuwd hoe dit zal gaan.
Bij de vorige punktie had Beau erge pijn in zijn rug van de beenmergpunktie; hij kermde echt van de pijn.
We zullen wel zien, als het kan mag hij morgen naar school.
Zondag is de volgende chemokuur.
Nog steeds denk ik dat dit niet ons overkomt. Natuurlijk heb ik ook verdriet, maar het is en blijft onwerkelijk en wat worden we geleefd!! Ik weet gewoon niet welke dag het is!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten