vrijdag 28 januari 2011

Beau slaapt goed met de nieuwe medicijnen. Wel krijgt hij allerlei 'kleine' kwaaltjes.... Een nieuwe is een soort pijn op zijn borst... Ik denk dat dit pijn is in zijn slokdarm, want vaak is het tijdens of na het eten. Morgen maar even vragen aan de arts, als we toch in nijmegen zijn.....
Morgen gaan we weer met het hele gezin; GEZELLIG........

Vanmorgen stond ik Beau zijn haar te kammen. Er zijn er al een paar uit mama..... Ja, zijn haar lijkt idd dunner, maar ik zie nog geen haren in zijn bed. Ik leg Beau voorzichtig uit dat het straks zo kan zijn dat er plukken uitvallen, en dat het dan beter is om zijn haren eraf te halen. Eerder vond hij nog dat hij dan zijn lok wel over die plek kon leggen, maar nu snapt hij dat dit geen gezicht is. Hij stemt erin toe, dat als dit gebeurd we zijn haren eraf scheren. Net als ome Hans, en ome Joel. Dan zeg je gewoon dat je net zo'n coupe als hun hebt laten aanmeten. Bovendien hoef je dan je haren 's-morgens niet meer te kammen!!
Even mijn vriendin bellen om te vragen om we de tonduese kunnnen lenen, voor als het moment daar is. Ik krijg er tranen van in mijn ogen, moet er niet aan denken maar het moment zal niet zo lang meer duren en dan maar goed voorbereid!

Vanmorgen stonden we klaar om naar school te gaan. In een keer werd je niet lekker. We besloten dat je thuis bleef. Maar toen ik met Jack op de hoek van de straat stond, kwam je aanrennen. 'Ik wil het toch proberen mama, anders belt de juf jullie wel op'!

Wat ben ik trots op je Beau!!! Petje af hoe jij keer op keer je grenzen verlegt en over teleurstellingen heen stapt........

3 opmerkingen:

  1. Hey Beau, net als jou ouders vinden wij jou een ontzettend stoere en knappe vent! Veel succes morgen! Groetjes van Febe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Beau


    Wat stoer dat je het toch ging proberen op school!
    We hebben een stapel voetbalplaatjes voor je, Fenna en Stef hebben ze in een envelop gedaan voor je en morgen gooien we het op de bus, dan kan jij ze fijn inplakken in je boek.

    Heel veel groetjes
    Nadine Pieter Fenna en Stef

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Beau

    Wat ben je een stoere vent. Goed hoor. Ik heb een kaart naar je gestuurd uit Hong Kong. Duurt wel een beetje langer dan met de post in Nederland maar hij komt eraan.

    Groetjes uit China. Jan en Caroline

    BeantwoordenVerwijderen