zaterdag 29 januari 2011

chemo 6

Weer een chemo voltooid..............
Alles is vandaag goed verlopen, alleen voelt Beau zich erg moe, is erg bleek en heeft gisteren en vandaag wat gespuugd. Daarom controleren ze nog eens extra Beau zijn bloedwaardes; Zijn weerstand is nog verder gedaald (kan dit nog ?!) en zijn hb is erg laag. Dit is logisch, want de chemo maakt helaas ook de goede cellen kapot. Maar een bloedtransfusie is (nog) niet nodig. Gelukkig zien ze geen ontstekingen in het bloed! We moeten extra voorzichtig zijn, en goed op zijn temperatuur letten. Bij 38 graden moeten we naar Nijmegen!!

We hebben gisteren trouwens de laatste kado's uitgepakt uit onze 'doos' van mijn collega's. We pakten een camera uit, die Beau meeneemt naar het ziekenhuis. Kan hij mooi zijn eigen opnames maken; hij is hier heel erg blij mee!!! Maar ook met die nep tong (griezelig, vies ding) hebben we al veel lol beleefd!! En we hebben ook al veel geknutseld, spelletjes gespeeld en veel gelezen.......
Daarna ging Beau in bad en je raait het nooit; Hij viel in slaap in bad!!! Ja, rustig maar, ik had hem in de gaten (ik hou hem de laatste tijd constant in mijn vizier), en ben toen bij hem gaan zitten met een boekje. Toen ik hem afdroogde zag ik hoe zijn lijfje slanker wordt......

Morgen hebben we een verjaardag van een vriendin van ons. Eigenlijk wilden we hier niet naartoe gaan (omdat Beau kleine ruimtes met veel mensen moet mijden). Maar Beau wilde persé gaan!!! Sorrie Mel, niet zozeer voor jou, maar al die lekkere hapjes................
Daarom gaan we morgenvroeg even langs, voor de drukte!!

We hebben vandaag een nieuw schema meegekregen, maar ik snap er nog niets van. Morgen maar even in verdiepen, en anders dinsdag a.s. maar verdere uitleg vragen. Hebben we net een beetje een soort van ritme (net alsof het ooit went!), wordt het nu weer anders, en andere medicijnen bieden zich aan.

De kaartenteller staat vandaag op 110............

5 opmerkingen:

  1. Hoi Beau,

    Je ziet dat ik iedere dag even kijk of er nog nieuws is. Ik zie dat de kaartenteller op 110 staat nu volgens mij ga jij er de komende tijd veel meer krijgen. Ik stuur er vandaag nog eentje naar je toe om te laten weten dat ik aan jou denk en in gedachten steun. Een hele dikke knuffel van mij. Lieve groet Marjolein. ktr Geldrop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Beau,

    Morgen na het werk kom ik even de voetbalplaatjes en jouw kado afgeven.

    Veel succes morgen en een dikke knuffel voor jou KANJER!

    Groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Beau en natuurlijk de rest van je lieve familie!

    Ik ben de mama van Tim en Stan (Stan zit bij jouw broer in de klas) de Jong en hoorde vanmorgen van een moeder op school dat jij een Blog hebt. Meteen even opgezocht thuis en wat fijn dat wij zo een beetje kunnen volgen hoe het met jou gaat. Wat een bikkel ben jij, super! Als Tim vanmiddag thuis is zal ik het hem laten zien. Dat zal hij zeker leuk vinden en dan kan hij jou af en toe een berichtje sturen :-). Lieve allemaal, heel veel sterkte met alles! We denken aan jullie. Veel liefs van Tim, Stan, Marco en Amanda de Jong

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi beau.
    hoe gaat het.
    ik hoop goed.
    ik vin het fijn dat ik een berichtje mag schrijven.
    want dan kan je het lezen.
    en ik spaar nog voetbalkaartjes
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieve Beau .
    Hoe gaat het?
    Ik spaar ook voetbalplaatjes.
    En ik hoop dat je beter wort.
    Kom je weer eens langs?
    Ik hoop van wel.
    En ik heb mijn A dieplooma.
    Dag Groetjes Merel.

    Een lieve kus en een knuffel voor Beau.
    En ik kan op de wc poepen!
    van Lennart

    Lieve Beau,

    wij vinden het fijn dat we nu kunnen volgen hoe het met je gaat. W
    e hopen dat je je vandaag weer iets beter voelt. Wij denken veel aan jou en je familie.

    Veel liefs van Marco en Dominique
    (papa en mama van Merel en Lennart)

    BeantwoordenVerwijderen