dinsdag 25 januari 2011

ah voetbalkaartjes

Ik begin eerst met een uiterst belangrijke mededeling namens Beau; Zouden jullie voetbalkaartjes van de AH voor Beau willen sparen?! Zijn dank is groot.
Bovendien wil ik iedereen die dit leest vragen, om zich aan te melden als volger. Elke dag als we wakker worden kijken we (ik met Beau) even op de blog hoeveel (en wie) volgers we hebben.

Gisteren belde de juffrouw op. Beau was te moe. Direct sprint Willem naar school om hem te halen.
Ja, ik ben wel moe zegt Beau, maar dat ben ik thuis ook. De juffrouw bleef maar vragen of het ging, en ze zei dat ik het eerlijk mocht zeggen..... Maar ik wilde eigenlijk op school blijven. Wij leggen Beau uit dat we dit met de juffrouw hebben afgesproken, en we zijn blij dat de juffrouw met ons meedenkt. Ook voor haar is het wennen en uitvinden.....
Beau doet het rustig aan deze dag.......
Wel ontvangen we die dag 5 verschillende bezoekers, dus de dag wordt toch nog wat druk.
Gelukkig neemt een van onze vrienden heerlijk eten mee, dus daar genieten we weer van. Ook onze buuf van een paar deuren verder heeft heerlijke chinese tomatensoep gemaakt!!

Vanmorgen was Beau weer vroeg wakker. Hij slaapt slecht sinds we thuis zijn.
Deze dag gaat Beau 's-middags naar school, want zijn klas heeft schoolzwemmen en daar mag hij (nog) niet aan deelnemen.
Ineens begint hij te huilen..... Nu komt het eruit denk ik, he he eindelijk, want Beau heeft nog niet echt gehuild. Als ik even later vraag waarom hij zo'n verdriet heeft zegt hij met een serieus maar zeer verdrietige blik; 'Ik wil zooooo graag een broodje met filet american'!!!!
Vanbinnen moet ik lachen; Wat is zijn probleem toch klein, maar voor hem op dit moment zo groot. Hij mag nl alles eten behalve datgene wat zwangeren niet mogen eten ivm bacterien.
'Maak je dan tomatensoep voor me??!'  Zijn vreetbuien zijn duidelijk nog aanwezig.

's-Middags gaat hij naar school, en hij komt vol energie thuis van school. 'Het is heel goed gegaan papa, ik voel me kei goed'. En hij speelt de hele middag buiten. Tussendoor opent hij nog 'even' de kado's die mijn collega's hebben meegenomen van mijn vorige kantoor. Een kei grote air hockey tafel, echt een super kado!!
Ook hebben ze aan de andere kinderen gedacht. Jack is superblij met zijn film, en met de X-max serie, dus vandaag zijn we weer andere superhelden.....

Ik ben vandaag moe tot in de vijfde macht. Uitgeput, lam, leeg zitten we op de bank. We worden er bijna melig van...........

2 opmerkingen:

  1. Hoi Beau,

    Ik heb me net aangemeld en kan dus alles van je volgen.
    Wat ben jij een bikkel zeg!

    Ik lees dat je af en toe vreetbuien hebt en ik ben van het kokkerellen!
    Dus laat me maar even weten welke smaak ijs jij het lekkerst vindt:
    Vanille, straciatella, praline (zit vaak in bonbons), mango of bosvruchten.
    Dan ga ik voor jou een flinke bak heerlijk vers ijs maken!!!!

    Groetjes aan iedereen thuis!

    Dikke knuffels,

    Cindy (dochter van Frans en Wilma), Pim, Wessel en Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Beau.
    Ik ben zo blij dat ik kan volgen wat voor een geweldige grote kerel jij bent. Wat fijn dat je lekker kan eten jongen en dan natuurlijk heel veel lekkere dingen. Wat kan mama goed schrijven.
    Zoals jij met mama ga ik ook iedere dag hier even kijken wat jullie op deze blog schrijven, want je staat bij mijn favorieten dus je hebt een speciaal plaatsje op mijn computer.
    Een hele grote dikke knuffel voor iedereen en lieve groetjes (collega van mama ktr Geldrop) Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen