zaterdag 22 januari 2011

vrijdag de day after.....

Beau heeft nergens last van......... Om 7:30 uur komt hij uit zijn bed en hij wil naar school!! Prima, de juf is op de hoogte en we zien wel hoe het loopt. 's-middags als ik hem uit school haal ziet hij wat bleek, en ik hoor dat er een kindje heeft overgegeven in de klas. We besluiten om de middag thuis te blijven. Even rustig aan en de kans op ziektes vermijden!
Dan komen er een 3-tal collega's langs van mijn werk. Ik loop alvast naar buiten, want ik merk dat als mensen op bezoek komen dat ze dat toch ook erg spannend vinden!! Het is een warm weerzien.
Maar als ze de kado's beginnen uit te laden, komt er geen eind aan. Beau weet niet waar hij moet beginnen en krijgt een tip om met een bepaald kado te beginnen; 2 spellen voor de WIJ!!!! Beau vertoont een bescheiden glimlach, maar is zichtbaar blij!! En ja hoor, ook ik heb al donky kong mogen spelen; BEDANKT! De andere kado's worden verdeeld in verschillende manden, en Beau besluit om elke dag een paar kadootjes uit te pakken. Dan komt Jack uit school;  Die heeft duidelijk andere bedoelingen. Alles waar zijn naam op staat pakt hij uit!!! Jippie het een is nog mooier dan het ander.
BEDANKT ALLEMAAL, het voelt erg fijn dat iedereen zo betrokken is...........

s'Avonds komt er een collega van Willem langs met zijn  gezin, en ook dit is erg gezellig, en hij is een grote steun voor Willem.

Wel weer erg druk geweest vandaag, maar heel er fijn.
Zaterdag hebben we een kinderfeestje bij ons in de straat. Kijken of we daar even naar toe kunnen gaan, en vragen of er geen zieke kinderen/mensen zijn.
Ik voel ook mijn keel en klieren opzetten, maar dat zal de vermoeidheid wel zijn. Ik moet er niet aan denken dat ik ziek wordt!!
Vandaag maar weer extra vitamientjes................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten