woensdag 9 maart 2011

Fijn fisje niet!!!!!!!!!!!

Lalalalallalalalahhhhh..................
Ja hoor we hebben carnaval gevierd!!! En het was echt gezelli! Zondag in Valkenswaard en maandag in het Heesterhonk. We waren daar nog nooit geweest, maar via ouders van school kregen we de uitnodiging. En ik moet zeggen, van mij hoefde het eigenlijk niet. Maar eenmaal daar, gingen de remmen even los!!!
We hebben gehost, gedanst, gezongen en gedronken!! En aangezien ik voortaan van de cola light al op mijn kop sta, kwam de apfelcorn goed aan!!! Ik wist déze keer dan ook goed waar de volgende ochtend dat zware hoofd vandaan kwam!! Haha.......... Bedankt clubske van school, het was super om ons even te laten gaan, en ook Jack en Beau hadden het goed naar hun zin!! En dit terwijl Beau die ochtend nog zijn (chemo)cocktail had gekregen in zijn piratenpak.

Beau voelt zich overigens prima. Speelt veel buiten, en is weer een echte knikkerkoning!!
Alleen heeft hij veel last van hoofdpijn, echte hoofdpijn...... En het eten wordt echt minder.... Hij heeft overal zin in, maar de teleurstelling is des te groter. Het smaakt hem niet, en dit frustreert. En bij ons ontstaat de ongerustheid........... alsjeblieft eet iets.........

Vandaag ben ik voor het eerst weer even naar mijn werk gegaan. Nee, niet om te werken, maar even te praten over hoe en wat. Ik vond het fijn om mijn collega's weer te zien, omdat ik van hen zoveel lieve reakties heb gehad. Maar tegelijk was ik natuurlijk ook nerveus, en toen ik in de bus zat beleefde ik even dïe bewuste dag opnieuw. Dé dag dat ik in de bus werd gebeld, dat ik om kon draaien. Het bloed van Beau was niet goed! Een paar keer diep zuchten en doorgaan, op naar het kantoor.
En gelukkig heb ik daar vele knuffels in ontvangst mogen nemen (en ook geven).............. Soms kun je het niet in woorden uitdrukken........... En hoe het nu verder moet? We zien nog wel. Op dit moment is er voor mij nog geen mogelijkheid. Het schema van Beau is nog erg vol, en mijn hoofd ook........ Maar er is niets zo fijn als te weten dat je de tijd en ruimte krijgt. En het liefst zou ik vandaag nog beginnen, maar helaas, kan ik dit niet 'even' wegstoppen........ Bedankt ABN AMRO.
Ik had 2 boterkoeken meegenomen als dank voor de vele kado's en kaartjes, gebakken door Beau. 'Dat hebben ze wel verdiend, na al die kadootjes en lieve kaartjes mama!', zei Beau gisteren tijdens het bakken..................

En nu net worden we gebeld of papa en Beau zin hebben om morgen naar de wedstrijd PSV-Glasgow te gaan!! Dit is dezelfde gulle gever als die wedstrijd tegen Ajax. Heerlijk, ook fijn voor papa, even ontspanning.

Ja en morgen, is het weer zover. Hopelijk zijn Beau zijn bloedwaardes voldoende om aan het laatste gedeelte van blok 1b te beginnen. Dit betekent wel dat we de komende 9 dagen, 7 dagen op en neer naar het ziekenhuis moeten!!! Maar goed, hopelijk kunnen we dan dit blok afsluiten, en volgt er weer een nieuwe periode.

Vandaag heb ik uitgeroepen tot algehele jankdag................. Hij begon al vol emoties en de kraan krijg ik maar niet dicht.............

3 opmerkingen:

  1. Lieve mensen,

    Wat is het toch fijn om te lezen dat er ondanks alles ook nog ruimte en zin voor plezier maken is en dat jullie de boel draaiend houden zo goed en zo kwaad als het gaat. Het moet ook een opluchting zijn te merken dat je zo'n fijne werkgever hebt Jackelien met collega's die zo met jullie meeleven. Hartverwarmend! Hou vol en het is heus niet zo gek dat je eens een jankdag hebt zeker als je je zo geliefd voelt en omringd wordt door collega's die jullie fantastisch vinden!

    Een goede week gewenst en veel plezier voor Beau en Willem bij de wedstrijd PSV-Glasgow Rangers!

    Groeten van Laura, Rick, Monique en John Nooijen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi meis,
    Helaas was ik er vandaag niet om je een knuffel te geven maar dan maar even via de virtuele weg....
    Ik vind dat jullie het heel goed doen en af en toe (of wat vaker) een moeilijke dag hebben (jankdag hebben) is helemaal niet erg en hoort er ook bij.
    Dikke knuffel en kus
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieve familie,

    Fijn om te lezen dat jullie toch ook lekker van de carnaval hebben kunnen genieten. En weer naar PSV geweest, een fijn vader en zoon momentje. Gelukkig is de carnavalsvakantie dan toch nog leuk, ondanks al de ellende. Heel veel succes de komende week, we denken aan jullie.

    Liefs van Theo, Judith, Mike en Bo Peters.

    BeantwoordenVerwijderen