vrijdag 18 maart 2011

Ziek!!

Gisteren waren we rond 19:00 uur thuis. Beau was nog steeds vol energie en sloofde zich nog even goed uit voor opa en oma. Om 20:00 uur sloeg dit helaas om. Hij voelde zich niet zo lekker. Hij bleef maar lopen naar het toillet. Hij moest de hele tijd braken........ en ook veel plassen. Want Beau had veel vocht vastgehouden van die hele dag aan het infuus. Dus kregen we plaspillen mee; Nou die werkten goed!!
Maar helaas.......... Beau bleef maar spugen; onvoorstelbaar wat dat manneke allemaal in zich had.
Gelukkig had ik bij zijn bed spuugbakjes gezet. En 's-nachts heb ik het opklapbed bij ons op de kamer gezet, want het bleef maar komen...........

Beau werd om 9 uur wakker en wat zei hij; 'Waarom hebben jullie me niet wakker gemaakt, ik wil naar school!' Dat is toch niet te geloven??!!!
En toen is hij dus om 10:30 uur alsnog naar school gegaan, en 's-middags ook weer (?!).

Het eten was helaas weer een drama. Hij heeft vandaag alleen maar een rijstwafel, 2 toetjes, een plakje worst en komkommer, en een bakje chips gegeten. Gelukkig heeft hij wel goed gedronken. Alles wat we hem geven smaakt gewoon niet!! Dit is echt heel vervelend.
Vanavond was hij ook echt op (gek he?) en kan dan even zijn draai niet vinden. Alles doet 'm dan zeer, en dat hij niks lust frustreerd hem dan nog eens extra.
Maar wat een kanjer is het, want elke keer weer proberen we 'm iets te laten eten..... En je ziet dan dat hij zijn best doet, en hij weet ook hoe belangrijk het is dat hij blijft eten.

Net moest ik echt even lachen. De jongens zaten samen in bad en dat gaat er meestal ruig aan toe.
Toen hoorde ik Beau tegen Jack zeggen; 'Geef mij die shampo nu...... ik moet ook mijn haren nog wassen!!'

Vanmiddag werden we gebeld door vrienden en hebben papa en Beau een leuk uitje in het vooruitzicht.
De efteling is afgehuurd en ze hebben 2 kaartjes voor ons 'over'!! En ja die rolstoel biedt nu natuurlijk voordelen; niet te lang wachten in de wachtrij!!!!! 
En ook al zitten we al sinds 6 januari in die achtbaan; nu kunnen ze eens ECHT in die achtbaan, en ik ben bang dat het niet bij 1 keer blijft!!

1 opmerking:

  1. Hallo allemaal,

    Nou Beau, we hebben je vandaag niet gezien in de Efteling, maar dat was ook wel heel moeilijk door de drukte! Allemaal mensen van ASML met hun families! Hopelijk heb je er net zo van genoten als wij. Wel balen he, dat de Python het niet deed vandaag. Hopelijk voelde je je goed genoeg dat je hebt kunnen gaan.

    Wat heb je toch een krachtige spirit Beau en wat ben je toch een knapperd dat je het ziekzijn zo doorstaat. Volhouden zo!

    Groetjes van Laura, Rick, John en Monique Nooijen

    BeantwoordenVerwijderen