woensdag 30 mei 2012

ct scan

Beau krijgt om 2 uur de ct scan.......

Beau en Willem en redelijk geslapen vanacht. Beau had wel hoge koorts, en veel benauwdheid, maar hij was zo moe dat hij toch redelijk heeft geslapen.
Ik helaas niet....
Ben maar in Jack zijn bed gaan liggen, want ik hoorde voort elk piepje..... Beau heeft zoveel moeite met ademen........ ik word al moe als ik ernaar luister. Bovendien heb ik de dag nog efkes fijn 'herbeleefd' en al een dagplanning voor de volgende dag gemaakt...... hahahaha wat zou het toch fijn zijn als die radartjes ook eens stil konden staan.....

Wat was ik blij toen er EINDELIJK mensen wakker werden en ik wat kon 'appen'.....

Nou kortom vanmorgen weer een hoop geregeld.........
School ingelicht en al een geweldig kaart van Beau zijn juf ontvangen;DANKJEWEL!!
Jack en Charly doen het goed bij mijn zus (of lees zwager, want hij mag vandaag de honeurs waarmaken.....)
Werk overgedragen en van me afgezet.......... (zoveel mogelijk)
Eindelijk mijn moeder eens fatsoenlijk gesproken en wat andere mensen die me lief zijn........

Eindelijk de koffers uitgepakt........
Nu de tas inpakken en weg naar Nijmegen!!
Beau zit erdoorheen. Hij heeft het heet, koud en lust helemaal niks.......
Hij heeft het benauwd en wil constant iemand bij hem....
En hij wil NIET naar het ziekenhuis!!!
Maar ja, we hebben niks te willen..........

Hopelijk vallen de uitslagen mee........... en kunnen we vanavond weer huiswaarts........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten