dinsdag 29 mei 2012

onzekerheid......

Vanmorgen vroeg gebeld met Nijmegen.
Om 12 uur staat een spoed mri gepland. Fijn dat wij het ook weten......!!!!
Wij zitten nog in ons vakantiehuisje, een uurtje rijden..... En het is inmiddels al half 11. Al onze spullen liggen nog in de kasten......

Hup alle zooi in de auto gooien.
Op en af belt het ziekenhuis. We moeten hem insmeren, ter voorbereiding op de mri. Beau is ook nog een ziek. Hij heeft 39 graden koorts en hoest zich te pletter. Ook moet hij overgeven.
Toch moeten we komen. Ik zie hem niet 1 uur stilliggen in die tunnel ???!!!

We proberen alles zo 'netjes mogelijk' achter te laten.
Kinderen in de auto en wegwezen......

Mijn zus bellen op haar werk; zij komt de andere 2 kinderen in het ziekenhuis ophalen...... pffff wat een gedoe......
In de auto voelt Jack zich niet lekker.....
En ja hoor....... ook hij begint nog eens te kotsen.....

We halen het net; ik ren met Beau (lees ik heb Beau op mijn rug, zijn rolstoel ligt onderop in de auto......) naar de dag behandeling waar hij wordt aangeprikt en we 'rennen' naar de afdeling radiologie.
Helemaal niet voorbereid ligt hij op de mri tafel en ik zit erbij....

Willem is nog bezig met het 'overdragen' van de andere 2 kids......
Beau doet het geweldig!!!

Er zijn net 2 longfoto's gemaakt en weer heel veel bloed afgenomen.
We zijn bezorgd........het voelt als het begin.......

Het lukt me niet om iedereen in te lichten, daarom nu ff snel achter de computer.....
We worden van hot naar her gestuurd....

Tot overmaat van ramp is Willem zijn portemonnee vergeten in het huisje...
We moeten er gewoon om lachen........
We wisten niet eens meer hoe het park heette.........

We leven op aangeboden eten (hahaha) en het parkeergeld uit de auto....
Maar ook dat wordt weer opgelost.

Hopelijk zijn de uitslagen niet te ongunstig.......

Dank voor jullie hulp (big sister, family en frends), want het is weer heftig. Geen tijd om te janken, maar er is niet veel voor nodig.....

Beau denkt dat we thuis eten, maar ik denk dat we hier moeten blijven.....
Ach we zien wel, als ze maar vinden wat hem mankeert......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten