woensdag 30 mei 2012

'De Professor'.........

Ja, eindelijk iemand met wie ik kan praten........
Eindelijk iemand die eerlijk is...........
Gelukkig is het geen schimmel, maar.............
Hij wuifelt het zeker niet weg, maar geeft ook niet nog meer bomen op onze weg. Hij is tevreden over de ct. Als hij Beau beluistert, verbaast het hem dat hij niks vreemds hoort. Zowel beide longen vertonen een flinke ontsteking, maar aan zijn longen hoor je niks...... Dit is dus ook waarom het zo lang heeft geduurd......... Wel is Beau zijn ademhaling kortademig, en zijn zuurstof laag......nog steeds heeft hij koorts.......

Wel uit hij zijn bezorgdheid. Want alles wat nu niet is te zien, kan morgen anders zijn. Het komt erop neer dat wij als ouders de kenner zijn. Wij moeten direct aangeven als er iets verandert en naar het zkh komen...... De anti biotica moet zijn werk gaan doen...... Vrijdag hebben we een belafspraak met hem, en als het niet beter is 'mogen' we opnieuw komen.
Ze kunnen zijn longen 'vol laten lopen' om zo te achterhalen welk soort bacterie/ infectie het is. Maar hij wil Beau dit nu nog besparen; wellicht vrijdag...........

Gadver, bij de gedachte alleen al.
Maar de bal ligt weer bij ons......... Pfffff aan de ene kant was ik liever daar....... alles bij de hand. Beau heeft het af en toe zo benauwd. En we zijn allemaal voortaan sjacherijnig......

Wel komen straks Jack en Charly weer thuis. Ik heb ze gemist......
Wil ff een dag met mijn gezin bij elkaar; hopelijk is het ons gegund.....

Terwijl ik dit schrijf wordt er een prachtige bos geleverd....
Dank je wel.......

Wat een ellende. Deze afgelopen dagen hebben er flink ingehakt. Ik ben op. Ben echt weer ff de tijd kwijt.......

Beau zijn chemo's zijn allemaal stop gezet.......
Tijdelijk.......
helaas............
Maar ja, zo duurt die eindstreep alleen maar langer..........
Niet te ver vooruit kijken. Eerst dit overleven.

Beau is inderdaad een kanjer!!
En straks sluit ik mijn stoere bink en prinses op de erwt weer in mijn armen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten