dinsdag 29 mei 2012

longontsteking........

Beau zijn MRI was goed!! Yes, zelfs de artsen waren ontroerd en hadden blijdschap over de uitslag. Wat fijn om te zien dat iedereen zo meeleeft.

Maar ja, dan de longfoto's. Hierop is duidelijk een ontsteking te zien; Beau heeft longontsteking. Maar ja, dan is het nog de vraag welke??! En wat moeten en kunnen we eraan doen?!
Er is inmiddels al antibiotica gestart.
We zijn thuis...... en we is zonder Jack en Charly. Die zijn nog bij mijn zus.
Maar ook morgen worden er weer onderzoeken gedaan.....

Beau staat op de spoedlijst voor een ct scan van zijn longen........
Dus morgen weer naar Nijmegen.........
En dus was het makkelijker om de kids wat langer 'te dumpen'...... Want ja, zo voelt het. Je kunt ze er niet bij hebben...... en mijn zus..... hahahaha die is zuster Theresa en moeder overste in één...........

Wat een dag......
Alle zooi staat hier nu binnen in de kamer......
Alle tassen zijn gevuld, een grote ongeorganiseerde bende......
Ik heb vanavond nog niet eens gegeten...........
Moet keuzes maken wie ik bel...........

Morgenvroeg mijn werk bellen. Even wat dingen overdragen en zeggen dat ik niet kom........ Oh ja en school bellen....... zou bijna vergeten dat het een doordeweekse dag is.......

Wat een dag.......
Ik denk dat je me eind van de week bij elkaar kunt rapen......
Willem en ik hebben amper fatsoenlijk met elkaar kunnen praten..........
Mijn benen voelen aan als lood............
De stress schiet er nu in........

Longontsteking. Daar ben ik altijd zo bang voor geweest.
Nu is het de vraag welke, en hoe deze te behandelen.
Vandaag is er nog meer bloed afgenomen (snap niet dat hij uberhaubt nog wat heeft). Urine ingeleverd, kweek van de slijmvliezen. Te snelle ademhaling, te weinig zuurstof, te hoge temperatuur........ Hoofdpijn, veel hoesten......
Weer heel veel artsen gesproken en heel het ziekenhuis doorgerend......

Even zijn we terug in de wereld zoals het begin 2010 begon.......
Hektiek, wanorde, angsten............ maar vooral veel onzekerheid.
Geduld en één ding tegelijk.........

Bedankt iedereen voor jullie steun. xx

2 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Weet je, ik lees al een tijdje mee. Ooit via een linkje van fb hier terecht gekomen. Ik lees het verhaal en weet niet goed wat ik dan denk. Laat ik maar zeggen dat ik gewoon meeleef.
    En nu ineens dacht ik; ik moet laten weten dat ik meeleef, want uit ervaring weet ik dat dat fijn is.
    Dus vandaar, van een totaal onbekende; ik leef mee! En dat is écht oprecht.
    Sterkte voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen