woensdag 6 april 2011

de zon begint weer te schijnen

Ja, daar zijn we weer................................
Met Beau gaat alles weer stukken beter!! Na het ziekenhuis heeft hij geen aanvallen meer gehad. Waarschijnlijk was het bloed ontstaan door een wondje in zijn slokdarm door het vele spugen. En die vergrote nier, daar moeten we ons maar niet te veel zorgen om maken (..)
Het eten is nog wel een probleem (hij lust zelfs geen friet meer), maar hij doet erg zijn best en we proberen steeds maar weer nieuwe dingen uit!

Ik ben gisteren ook even naar de dokter gegaan. Nou ja, gegaan, gestuurd kan ik beter zeggen. Willem had een afspraak voor me gemaakt, want ik lag al 3 dagen met flinke koorts op de bank. Dan doe je er alles aan om Beau niet ziek te laten worden en dan lig je als moeder, één grote ziektekiem, te hoesten en te proesten.
'U heeft een keelontsteking', zei de dokter; Ja dat had ik ook wel kunnen vertellen. Ik had echt super pijn aan mijn strot (was wel lekker rustig), en zelfs ik zag dat er allerlei ontstekingen in mijn mond zaten.  Maar goed, ik heb dus antibiotica gekregen en ik moet zeggen het lijkt al te helpen.....
Ondertussen had mijn zus de andere 2 kids weer thuisgebracht (gelukkig ook weer redelijk beter). Bovendien had ze formulieren gemaakt om aan de deur te hangen; Nu ff nie!! Wij rusten etc.
Nou nog bedankt daarvoor, we hebben ze opgehangen en het heeft gewerkt. We hadden echt even rust nodig, en Willem flipte bijna uit want die draaide natuurlijk dubbele diensten.
Maar................ het zonnetje schijnt, en vandaag lijkt het of we de rust weer een beetje terughebben. Vanmorgen is er weer bloedgeprikt en bij geen gehoor kan morgen de beenmergpunktie doorgaan!

En dan staat er zondag a.s. een belangrijke wedstrijd op ons te wachten; PSV - HEERENVEEN. We worden verwacht in de ABN AMRO business lounge en na de wedstrijd is er ook nog een buffet (?!!). En voor het eerst mag mama ook mee, dus maakt het weer extra spannend!

Zo zie je maar weer, het kan in één keer omslaan; maar gelukkig ook naar het positieve!!

2 opmerkingen:

  1. Vanaf het begin was ik een stiekeme volger. Ik wilde me aanmelden, maar haakte (te snel) af, toen ik allemaal moeilijke (was helemaal niet moeilijk) dingen moest doen.
    Nu ben ik officieel een volger.
    Ik vond het heel fijn om met je te spreken Jackelien en dankzij de blogs hoefde je niet helemaal uit te weiden. Ik vind Beau een held en een kanjer, omdat hij zo knap doorgaat met zijn leventje. Hij gaat naar school en speelt lekker in de speeltuin.
    Ik blijf jullie volgen en voor jullie duimen en wauw! wat zijn jullie sterk.
    RESPECT!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje meis... even wat moeten missen vanwege de vakantie. Lig hier vanuit de US (volgens Facebook, hebben jullie deze reis dus ook gedaan, super!!!) lees ik dan weer eens de laatste update! Ik vindt jullie ook bikkels hoe jullie hiermee omgaan, met de tegenslagen etc.
    Een hele dikke knuffel en denk aan jullie! Angelique

    BeantwoordenVerwijderen