zondag 17 april 2011

We zijn weer thuis!!

Ik was zo blij toen Anke (Beau zijn favoriete verpleegster!) zaterdag om 15:00 uur kwam vertellen dat we naar huis mochten!! We maakten met zijn allen een vreugde dansje; ik zag de andere ouders kijken, en denken............. Ik voelde me bijna schuldig, maar dit keer pakte het voor ons goed uit!!!

We hebben eigenlijk een goed verblijf gehad in het Radbout ziekenhuis. Je kunt merken dat we 'wat meer gewend zijn'. Die eerste keer liepen we daar als een zombie rond, en lieten ons leiden door de dag en alle info die we kregen. Nu liepen we als ervaringsdeskundigen rond (helaas!).
Donderdagavond kwam Pieter langs, degene die allerlei opnames maakt voor de radbout televisie. We hadden net onze gekke 5 minuten, en Beau, Willem en ik waren uit volle borst aan het zingen..... Toen kwam Pieter binnen!!!!!!!!!! Beau had net op school een nieuw liedje geleerd en zong deze voor Pieter. Pieter filmde dit hele tafereel en is nu bezig met de montage en maakt er een echte videoclip van. A star is born.......

Ook de tweede dag verliep prima. Beau heeft weinig last van misselijkheid of andere bijwerkingen.
Bovendien komen Jack en Charly op bezoek. Samen met oma, Sandra en Isis en Tommie; Dit was echt super gezellig en Beau kon samen met Tommie tafeltennissen (en die infuuspaal ging gewoon mee). En mama vond het fijn om de andere kindjes weer even te knuffelen.

En zaterdag kwam Pleun langs met haar ouders. Beau licht 's-morgens vroeg al de verpleging in! En dat Pleun zo lekker voor ons kan koken, wist de verpleging ook al; Echt super dat jullie er waren.

Al met al is het dus zeer goed verlopen. Het feit dat je 8 keer per nacht wakker bent, omdat alle urine moest worden opgevangen, dat nemen we op de koop toe. Ik heb best goed geslapen, Willem deze keer wat minder. Wel zijn we (weer) moe, maar tevreden over hoe we er toch maar weer iets van hebben gemaakt.
Wel is de energie in het ziekenhuis negatief. Er zijn zoveel negatieve verhalen, zoveel kinderen waar het zoveel slechter mee gaat. Ach ieder heeft zo zijn eigen shit!!

Vandaag is Beau de hele dag in de speeltuin geweest. Eenmaal thuis merk ik dat de chemo zijn werk al doet. Mamma mijn voeten doen zo zeer, Ik heb pijn in mijn mond, mijn lippen zijn zo droog en ik ben schor!!!
Maar morgen wil Beau gewoon weer naar school!

En net stond er iemand aan de deur, zo lief. Nina, het klasgenootje van Beau had een palmpasen gemaakt en zij wilde deze graag aan Beau geven. Super, zo lief hoe iedereen aan ons denkt.
Ik wil iedereen dan ook weer bedanken voor jullie vele berichtjes van de laatste dagen; die doen ons zoveel goed!!!

3 opmerkingen:

  1. Fijn te horen dat jullie al zo snel weer naar huis mochten! En nu proberen te genieten van het mooie weer. Hopelijk doorstaat Beau deze chemo goed en kan hij fijn veel in de speeltuin spelen!

    Groeten, Laura, Rick, John en Monique Nooijen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop dat het zonnetje blijft schijnen voor jullie. Gelukkig kunnen de drie kindjes ook echt lekker buitenspelen. Doet iedereen goed, toch?

    groetjes Mark, Anneke, Lotte, Luuk en Sanne Stienen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Beau,

    wij vonden dat we een heel gezellig groepje hadden vanmiddag bij de Paasmiddag, fijn dat je er bij was! En leuk dat je kleine broertje er ook was, wat een lieverd ben jij Jack! Ik vond het wel een beetje jammer voor mij dat je zo vreselijk goed was. EN bij de memory EN bij de eierrace heb je gewoon iedere keer vet gewonnen van mij, grrr. Je weet toch dat ik niet tegen mijn verlies kan... Nee zonder gekheid Beau, je bent een kanjer!

    Heel veel liefs van Dominique (mama van Merel), Merel, Lennart en Marco

    BeantwoordenVerwijderen