maandag 4 juni 2012

3 WEKEN Ziekenhuis...........

Pfffffffffffff Vanmiddag HET gesprek gehad........
Beau moet tenminste 3 weken in het ziekenhuis behandeld worden.
Jemig, dat is toch wel heftig....... Ik had toch stiekem gehoopt dat we met een paar dagen en een zuurstof fles wel naar huis konden........

Heel veel informatie weer tot ons gekregen......
Al onze vragen beantwoord......... Nou ja, alle; op sommige vragen is natuurlijk geen antwoord......
Morgen wordt er weer bloed afgenomen. En als Beau zijn herstel zich zo voortzet mogen we wellicht donderdag naar Eindhoven ziekenhuis.... Dat is natuurlijk erg fijn. Want dat maakt sommige dingen makkelijker te regelen.... Maar sommige dingen ook juist moeilijker, want hier kun je ALLES loslaten, en met alles bedoel ik de dagelijkse dingen. Straks wordt dat dus anders. Dus dat betekent; WE GAAN JULLIE HULP GEBRUIKEN!!! WE KUNNEN NIET ANDERS......... Het hoe en wat weet ik natuurlijk nog niet, maar dat komt wel goed.....

Natuurlijk komt Beau zijn behandelschema voor de leukemie in gevaar.... Afhankelijk van hoe Beau zijn herstel gaat wordt dit tijdelijk gestopt of aangepast....... Ook dat moeten we per dag bekijken.......
Dit geeft mij wel zorgen, maar het is me duidelijk geworden dat we eerst hiervan af moeten!! Dat is de eerste zorg........

Beau is verdrietig na dit gesprek;
- Tim zijn feestje wordt gemist
- Merel haar feestje wordt gemist (maar ze heeft al laten weten dat ze het samen een andere x over doen).......
- Zijn eigen verjaardag wordt er eentje in het ziekenhuis :(
- Dit schooljaar is voor hem voorbij
- Het Nederlands elftal zullen we vanuit het ziekenhuis moeten aanmoedigen. Terwijl dit altijd één van Beau zijn lievelingsfeesten is, die we altijd met de straat en vele vrienden vieren......
- Geen dolle dwaze dingen dag.....
- En zijn vakantie met kinderen met kanker 'loopt gevaar'.......

Ach en zo zijn er nog talloze dingen toe te voegen aan dit lijstje......

Wel mag Beau van zijn kamer af. Dus dat hebben we vanmiddag direct even uitgeprobeert. Met allerlei toeters en bellen en rolstoel maakten we de boel onveilig...... Maar het kostte hem veel kruim...... Hij vond het heerlijk gewoon even in de grote hal te zitten. Toen ik vroeg om terug te gaan zei hij; 'Nog even mama, ik vind het daar zo benauwd. Het lijkt wel een gevangenis....'! Ik moest lachen om deze opmerking, maar eigenlijk is het triest! Het is ook NIET eerlijk............

6 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Via Paulien van Es lees ik jullie blog, terwijl ik jullie eigenlijk helemaal niet ken. Toch grijpt het me heel erg aan, vind het zo zielig voor zo'n klein mannetje om dit mee te moeten maken. Heel veel sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hoop te verstouwen weer zo. En wat naar om al die 'verheugjes' in het water te zien vallen. Zo naar om je kind daarin teleurgesteld te zien. Grijp alle hulp aan die je kunt krijgen. Ik weet; mensen doen het echt graag! Want je kunt zo weinig en vaak is iets DOEN, al is het in de vorm van hulp geven, zo fijn.
    Sterkte de komende periode. Ik hoop en bid voor een zo spoedig mogelijk herstel, zodat het behandelschema tegen de leukemie zo snel mogelijk weer verder kan gaan.
    Warme groet
    Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg jullie blog via Gaby en hoewel ik jullie niet persoonlijk ken heeft jullie verhaal veel raakvlakken met dat van ons dochtertje 4 jaar geleden. Ook zij kwam tijdens haar behandeling voor non hodgkin in Nijmegen op de IC te liggen met een moeilijk te behandelen longontsteking en dat was meteen ook de zwaarste tijd voor ons in het gehele traject. Wat er als ouder door je heen gaat als je kind zo ziek is is bijna niet voor te stellen als je het zelf niet hebt meegemaakt en de onzekerheid als de chemo voor een tijd stilgezet wordt is vreselijk. Maar verlies de moed niet en vecht samen met je mannetje en je gezin door, wij genieten nog elke dag van onze lieve dochter en dat is alle ellende uiteindelijk meer dan waard geweest! Veel succes de komende tijd en doe ze daar op De Zee de groeten van Diede.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sterkte samen! zal fijn zijn als jullie donderdag naar eindhoven zkh mogen. Lucia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve familie,

    Niet naar Eurodisney, maar toch zitten jullie in een achtbaan van gebeurtenissen en emoties.
    Met veel bewondering heb ik de laatste berichten gelezen, maar ook liepen soms de rillingen over mijn rug.

    Ik wens je veel beterschap, Beau, en hopelijk mag je snel naar Eindhoven.

    Maar ik wens je ook veel plezier bij het kijken naar de wedstrijden van Oranje!

    Met groet,
    Marjelein Verhoeven

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste familie,

    Ik lees jullie blog altijd via de fb-pagina van enkele vrienden en krijg elke keer de rillingen over mijn hele lijf.
    Heel veel sterkte en hopelijk mag Beau snel naar Eindhoven en knapt hij snel weer op.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen