vrijdag 1 juni 2012

voorbereiding O.K.

En een nieuwe arts dient zich aan........; de longarts......

Na vele vragen en weer een hoop gekuch en geluister staat ons het volgende te wachten;
Beau wordt voorbereid op de ok. Er zal dan vocht in zijn longen worden gebracht en dit zuigen ze dan weer op. Dit gaan ze dan weer onderzoeken.....
Beau krijgt wat extra zuurstof.......

De dokters maken zich zorgen.....
Bah, ik ook, maar als zij dit gaan doen.......
Het is geen klassieke longontsteking. Bah, heb ik dat. Heb nooit zo van klassiek gehouden, maar nu had ik het toch wel willen hebben.....
Na uitleg van de foto's en ct wordt het me meer helder. Er zitten 2 ontstekingen, in beide longen 1. Maar het ziet er toch anders uit dan je 'normaal ziet' bij een longontsteking.
In de CT zie je allemaal witte 'vlekjes' die er niet horen.......
Ja, en wat dat dan is........
Je merkt nu dat ze aannemen dat het een ontsteking is, maar eigenlijk komt het erop neer dat ze het niet weten...... en dat ze nu in aller ijl willen weten wat het is.
We staan weer op de spoedlijst, en desnoods gebeurt het vanavond of morgenochtend vroeg.......
Bah, ik zou willen dat het 'gewoon' een dubbele longontsteking was....

Beau wordt aan allerlei apparatuur gelegd, zodat ze alles precies in de gaten kunnen houden.
Ben wel blij dat we hier blijven. Want zo'n nacht als vanacht..... die overleef ik niet meer. Beau heeft zittend geslapen, en had het zo benauwd..... En de kleine momenten dat hij wel sliep, hield ik 'm goed in de gaten, bang dat hij erin bleef......

Onze kamer wordt in gereedheid gebracht en één van ons slaapt in het Ronald Mc Donald huis. Mijn schoonouders zijn er vanavond voor de kinderen en een vriendin past nu op de kids.....
Beau wil naar huis...... Heeft heel veel vragen, en vraagt ook; 'kunnen ze me beter maken??!'

3 opmerkingen:

  1. Sjeetje, hier weer een berichtje van een meelezer, je bent bevriend met een hoop meiden op fb die ik ken...

    Ook ik heb enorm veel respect voor jullie, en ik ga een kaarsje branden voor de goede afloop, en dat alles weer goedkomt...


    Hele dikke knuffel van Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hai Jackelien,

    Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen, ik hoop dat er snel duidelijkheid is over wat beau zijn longen mankeren en dat hier NOG VEEL SNELLER een oplossing voor gevonden kan worden..

    Ook ik ga een kaarsje branden!

    Veel liefs lonneke,

    (de oude leidster van Jack op konijn) (korein)
    tegenwoordige bsoleidster van veel vriendjes/vriendinnetjes van Beau..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een zorgen, wat een verdriet. Wat moet Beau veel doorstaan en wat moeten jullie steeds opnieuw weer kracht opbrengen om positief te blijven. Het kaarsje brandt!
    Liefs Monique, zus van Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen