vrijdag 1 juni 2012

HUH??!

Net is de annestessist (schrijf je vast niet zo...) geweest.
Om te kijken of hij op de intensive care moet komen na de operatie.....

HUH HOEZO, WAT, WAAR HOE????

Moet niet gekker worden.......
Je probeert jezelf moed in te praten, maar ja dat gaat zo niet lukken he.....
Zonder de zuurstof heeft Beau moeite met ademen.

Ze besluiten dat ze een bed stand by zetten.........
Gadver, moet er niet aan denken. Willem is helemaal onrustig...... Want net was zijn zuurstof erg laag........ Ik heb er wel vertrouwen in. Ben blij dat ze even langs kwamen..... Ik had er nog niet eens aan gedacht...... En nu staat alles klaar....... Alleen hoop ik natuurlijk dat dat toch echt niet nodig is......

Beau zit een beetje in een dip.
Hij vindt al die slangen niks, en mag nog geen snoepje eten......
Krijgt nu ook een infuus om zijn vocht op pijl te houden......
Voorzichtig vroeg ik of we morgen naar huis mogen.......
Natuurlijk kunnen ze daar niks op zeggen.......

Bah......

Geweldig jullie reakties.
Af en toe ontsnap ik even uit onze kamer en schrijf deze berichtjes......
Het is onmogelijk om iedereen te beantwoorden, maar we lezen elk bericht.

Wachten op of de operatie vandaag nog plaats vindt...... een kans van 50%

3 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat een verhalen (ineens) de afgelopen dagen en vandaag.
    Ik hoop dat hij zo snel mogelijk geopereerd kan worden. Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte.
    Ik leef mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees al een tijdje je blogs, maar heb nog nooit gereageerd. Iets in me zei dat ik dat vanavond wel moet doen. Ik wil jullie alle kracht toewensen die jullie nodig hebben om ook hier weer doorheen te komen. Ik brand een kaarsje voor Beau.

    Renske (moeder van Noa)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel kracht en sterkte voor jullie allemaal.
    Liefs Lucia (mama v Vera)

    BeantwoordenVerwijderen