zaterdag 2 juni 2012

EEN BACTERIE...............

Nog niet terug van de ok of de arts staat al bij ons binnen.....

Beau heeft een bacterie in de longen.... vraag me nog even niet de naam.....
Dit betekent een behandeling via het infuus, een soort antibiotica...... minimaal 7 dagen lang, maar wellicht ook langer......

YES, YES, YES!!
Willem is helemaal blij (??!!!) Eindelijk is er iets gevonden......
En het is te behandelen..... (ja, dat is leukemie ook....)
Ik daarentegen ben niet gerust......
Natuurlijk ben ik blij dat ze iets hebben gevonden....Maar ik weet ook dat dit medicijn, zijn bloedbeeld drukt en dit heeft weer gevolgen voor zijn behandelschema; de chemo's kunnen dan volgens mij niet worden gegeven.....
Bij mij gaan gelijk mijn radars werken en denk weer verder.......
Maar ja, het had natuurlijk veel erger kunnen zijn.......

Er volgen van de week nog meer uitslagen, maar er wordt direct gehandeld.
Ook de andere uitslagen zijn natuurlijk nog spannend......
En ik ben heel benieuwd hoe hij op dit gaat reageren. Want dat is dus het belangrijkste; hoe reageert zijn lijf op deze medicatie.
Onze eigen oncoloog is er maandag weer, en dan weten we meer......
Hoe de behandeling verder gaat. Welke afwegingen er worden genomen......en welke risico's en gevolgen....

Beau weet nog van niks. Zijn lijf is uitgeput na vanmorgen en hij ligt lekker te slapen.
Toen we bij hem mochten waren ze met 3 man bezig om hem zuurstof te geven.
Hij proeste het uit, kreeg volle kracht zuurstof, maar dit was nog te weinig......Zijn harslag maakte overuren, en die OGEN....... Dit was een onaangenaam gezicht....... Zoiets hoop ik NOOIT meer te hoeven zien......

Aan ons de taak om straks te vertellen dat hij komende woensdag ook niet mee kan met de dolle dwaze dingen dag (uitje van het ziekenhuis). En ook naar Tim zijn feestje zal hij niet kunnen gaan; en daar baalt hij enorm van!! En natuurlijk de laatste weken van school..........

Het belangrijkste is nu dat hij beter wordt. Dit moet aanslaan en geen verdere complicaties meer op ons pad aub......

Sandra komt straks langs met opa en Jack.
Toch maar wat extra kleding 'bestelt'.........
Dank jullie voor jullie lieve berichtjes.

We zitten hier voorlopig nog wel.
En als jullie iets willen sturen naar Beau, zal hij dit heel erg leuk vinden.....
We zitten in het Radbout Ziekenhuis in Nijmegen. Afdeling de Zee. Kamer 6A.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten