vrijdag 1 juni 2012

Vandaag geen operatie meer.....

Helaas vandaag gaat het niet lukken.
Er zijn teveel spoedgevallen, dat het zeker nachtwerk wordt.......
Hij schuift nu een plaats op in de spoedgevallen; net of je blij moet zijn met een hogere rang.......

Beau is nu aan het genieten van zijn komkommer...... Eén van de weinige dingen die hij nog lust. Maar je hebt best kans dat hij papa nog eropuit stuurt om langs de Mc te rijden......hahahaha
Beau voelt zich met de zuurstof best goed. Wel merk je dat als hij zich enigszins inspant (bijv naar het toillet gaan) dat de zuurstof daalt en zijn benauwdheid stijgt......

Willem blijft vanavond bij Beau. Dan kan ik ff bijslapen. Beau heeft zoveel slangen dat er elke x wel een piepje afgaat, daar wordt je niet goed van.
Ik heb afgelopen nacht nauwelijks geslapen en mijn hoofd voelt aan als betton.
Verder redden we het verbazingwekkend goed. Het zou fijn zijn als Beau ff in slaap valt zodat Willem en ik even kunnen praten.....
Het is hier zo'n onwerkelijke wereld...... Je hebt hier niks te doen, maar je hebt het hardstikke druk!! Eerst ben je druk met je eigen gedachten.....

Willem heeft de sleutel van Het Ronald MC Donald huis net opgehaald. Ik zie zo wel welke kamer ik heb...... Gelukkig was ik zo verstandig om een klein tasje met spullen mee te nemen (ik volg steeds vaker mijn gevoel) en heb ik de eerste benodigdheden bij.......

Willem zijn telefoon is op, en we hebben geen oplader bij. Ik heb hem (natuurlijk) wel bij van mijn telefoon....... Dus als we niet reageren....

Hopelijk zijn we morgenvroeg aan de beurt....
Niet weer heel zo'n dag wachten......
Maar ach, zolang je nog geen spoedterdespoed bent, laat ik mijn beurt graag voorbij gaan.........

Nog geen week geleden zouden we nu weg zijn met ons gezin naar Euro Disney.
Ik verbaas me over onze flexibiliteit. Niet normaal wat we de laatste dagen hebben meegemaakt...... En als ik het goed begrijp zijn we er voorlopig nog niet klaar mee...... Ook de chemo's voor maandag in Eindhoven zijn al weer gecancalled.......
Net had ik Jack en Charly aan de lijn....... Die moeten het toch ook niet meer snappen....... Ik vertelde Jack dat we in het ziekenhuis moesten blijven slapen. 'Ja, Beau MOET beter worden mama....' en hij zou goed voor zijn kleine zusje zorgen.....

Weltrusten allemaal.
We gaan nog even met zijn drietjes tv kijken op de kamer en dan loop ik naar het R&M Huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten