dinsdag 26 juni 2012

afscheid........

Net als je denkt dat het niet erger kan........

Vrijdag is mijn moeder overleden....... veel te snel, slechts 67 jaar......
Dat iemand, binnen 2 weken, er niet meer is........... dat gaat elk verstand te boven........

Onwerkelijk, boos, verdrietig, ongeloof.......
Even draait ons leven niet om Beau.........
Even lijkt de wereld stil te staan..........

Ik vraag me af waar ik dit aan heb verdient..........
Ik ben nu in de fase aanbelandt dat ik op rug mijn rug lig met mijn 'pootjes omhoog'.......... laat de shit maar komen ........

Driedubbele overlevingsstand..........
Het besef is er nog niet.........
Nog zoveel te regelen........

Vrijdag nemen we afscheid.......

Ik wil iedereen om ons heen bedanken........
Voor hun steun, liefde en hulp.......
Alweer, of eigenlijk nog steeds.....
Het blijft een éénrichtingsverkeer...........
Maar ik was liever 'de helper' dan 'degene die geholpen wordt'......

5 opmerkingen:

  1. Lieverd doe het graag friends forever in good times and bad times ik ben er voor jullie. Dikke kus en knuffels enne wat betreft het verdienen niemand verdiend deze shit !!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte in deze k-tijd. Zoiets verdiend niemand, jullie krijgen al zoveel voor de kiezen. Nogmaals sterkte voor iedereen. Gr monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar weet ik gewoon weg helemaal niks op te zeggen!
    Alleen maar dat het vreselijk is. Dat ik niets anders kan doen dan je sterkte wensen en meeleef.
    Een paar woorden van mij, voor de afleiding, voor dat er gereageerd wordt op je berichten, voor dat....ik weet niet. Ik hoop dat het iets betekent.
    Alle alle kracht van de wereld gewenst voor jullie!
    Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte meid.

    Hiier zijn geen woorden voor.

    Liefs Dave

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Jackelien,

    Wat vreselijk voor je zeg! Juist nu je je moeder meer dan ooit nodig hebt, moet je afscheid van haar nemen.

    Ik wens je heel veel sterke, ook voor je gezin.

    Met groet,
    Marjelein Verhoeven

    BeantwoordenVerwijderen