zondag 6 februari 2011

ik voel me KEI GOED

Hier even een klein berichtje; IK VOEL ME WEER KEI GOED!!
Ik werd vanmorgen wakker en had heel veel honger. Ik heb net zelfs 3 broodjes gegeten!!! En ik zit nu lekker aan tafel mijn voetbalplaatjes in te plakken. Iedereen heel erg bedankt voor het opsturen, mijn boek is al bijna vol!! Gelukkig lig ik nu niet de hele dag op de bank.
Ook vind ik het fijn dat heel veel klasgenootjes en kinderen van school zich melden op mijn blog. En die berichtjes die jullie achterlaten zijn echt heel fijn. En natuurlijk ook mijn voetbalvrienden niet te vergeten....

7 opmerkingen:

  1. Lieve Beau,

    Wat fijn, dat jij je vandaag kei goed voelt!
    Ik vind het ook heel fijn, dat je af en toe op school bent. Als ik dan tussen de middag thuis een boterhammetje ga eten, vertel ik meteen aan mama en Daan, dat jij op school bent geweest.
    Beau, ik vind het niet leuk, dat je ziek bent en ik hoop dat je heel veel dagen je kei goed voelt!

    Lieve Beau, als je zin hebt en je voelt je goed mag je gerust bij ons komen spelen, als je dat wilt.

    Groetjes en hele dikke knuffel van Bjorn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve beau
    wij vinden het erg fijn om te lezen dat jij een fijne dag hebt
    geniet van de goede dagen en vecht als een leeuw
    lieve groetjes niels en marco van school

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Beau,

    Ik vind het erg dat je ziek bent en ik vind het niet zo leuk dat je naar het ziekenhuis moet.
    Ik vind het erg leuk als je bij ons in de klas bent, maar we missen je ook heel erg als je er niet bent.
    Heel veel sterkte gewenst, ook namens mijn papa en mama.

    Groetjes Pascal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi beau
    hahaha ik kan niet eens 3 broodjes op
    dat is knap
    ik kan niet meer dan 2 op
    en we zijn druk beezig met een telefoon
    zoodat we veel kunnen bellen
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Beau,

    Ik vind het heel jammer dat je ziek bent. Ik heb vandaag tijdens de voorbereiding voor de 1 ste communie samen met de andere kinderen een kaarsje voor je aangestoken in de kerk.

    Heel veel sterkte, ook namens papa en mama.

    groetjes Lars

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Beau,

    Ik mis je heel erg.
    jammer dat je niet altijd op school bent.
    en ik ga ook naar de wedstrijd van PSV.
    dan zien we elkaar misschien wel :-)

    groetjes tim j en mijn broertje stan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Beau,

    PSV was slegt zaterdag.
    Ze hebben verloren met 0-1.
    ik vont het leuk in het staadion.
    Ik kom snel weer een keer bij je speelen.

    groetjes van Luc

    BeantwoordenVerwijderen