vrijdag 11 februari 2011

Tegenvaller

Gisteren heeft Beau van 8:30 uur tot 18:00 aan het infuus gezeten en diverse behandelingen gekregen. Deze chemo tast de blaaswand aan, en daar wordt dan om de zoveel uur ook weer een medicijn voor gegeven. Omdat Beau niet voldoende plaste, kreeg hij plasmedicijnen zodat ook alles weer goed werd afgevoerd.
Deze dag verliep prima, de bloedwaardes waren ook weer voldoende. Alleen is Beau nog steeds erg moe en klaagt over buikpijn!
Toen we 's-avonds in het ronald mcdonald huis kwamen, viel hij direct in slaap.......

Vanmorgen heerlijk samen wakker geworden, en op naar de dagbehandeling. Op zich zou het niet zolang duren, maar helaas.......
Beau heeft nog steeds erg last van zijn buik. Ook viel hij in de wachtkamer in slaap en hij voelt zich gewoon niet goed!! We worden doorgestuurd naar de röntgen, en er blijkt heel veel ontlasting vast te zitten (althans dit is het eerste vermoeden). Natuurlijk gaan er bij Willem en mij al weer andere dingen door ons hoofd, maar daar willen en moeten we even niet aan denken........

Nu hebben we weer een kamer gekregen en krijgt Beau straks een klisma. Ook wordt opnieuw bloed afgenomen en een aantal zaken nagekeken. Ook zijn lever wordt opnieuw onderzocht. Ik weet nog niet hoelang het gaat duren. Durf er eigenlijk ook niet naar te vragen (dan valt het misschien weer zo tegen).
Wel is hij net weer aangeprikt en heeft hij zijn chemo voor vandaag weer ontvangen.

Ik hou jullie op de hoogte en hopelijk kan ik jullie vanavond thuis de rest van de behandeling en resultaten vertellen..................

2 opmerkingen:

  1. Hoi lieverds,

    ach arme Beau, arme jullie... wij hopen en bidden dat hij zich snel beter voelt!

    Wij branden hier een kaarsje voor Beau.

    Dikke knuffel van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee beau,
    wat hoor ik nu allemaal weer is het verdorie weer een tegenvaller,
    Ik vind het echt heel vervelend voor je want ik hoop zo dat je zo snel beter word!
    En dan kunnen we allemaal weer leuke dingen samen gaan doen en als ik zo hoort dat je elke dag zo moe ben en dat je meteen in slaap valt vind ik dat echt zo jammer om te horen dat je elke dag steeds minder energie heb/heeft terwijl je juist een energiekvol kind bent! en dan je het liefst de hele dag met je vriendjes zou willen spelen!
    in iedergeval Beau, Wij zeggen hier dan 'Beau je kan het en hou het vol, het gaat je 100% lukken!!!
    Tot snel en dan gaan we lekker buitenspelen ☺

    Liefs Michelle ♥♥♥
    (en de rest)

    P.S Als je dit goed gelezen hebt; is het eindelijk gelukt :D

    H

    BeantwoordenVerwijderen