dinsdag 8 februari 2011

wachten duurt lang

Vandaag belde het ziekenhuis. Nog geen uitslagen, waarschijnlijk morgen. Ach ja,wat maakt het uit een dagje meer of minder......... We hebben nog zo'n 700 dagen te gaan, voor we echt weten hoe de uitslag is. En dit is nog in het meest gunstige geval................ dus een dagje meer of minder, waar hebben we het over.

Beau is vandaag wel naar school geweest, nadat het ziekenhuis hiervoor toestemming had gegeven. Het valt hem echter niet mee. Hij heeft last van 'zichzelf'. Is af en toe best opstandig en zit zichzelf in de weg. Voelt zich raar, en snapt er zelf ook niks van. Ik denk dat Beau ook in de klas hier moeite mee heeft, maar we proberen hem toch die paar uurtjes naar school te laten gaan.

Vanavond is hij onder het medicijnen nemen in slaap gevallen. Hij slikt ze met steeds meer tegenzin, en moet er af en toe van spugen. Maar ze zitten er weer in!!

Toch heeft hij vandaag een leuke dag gehad. Verschillende kinderen van de straat stonden aan de deur, en vele ah kaartjes kwamen binnen, en deze heeft hij samen met een buurmeisje ingeplakt. Dit zag er weer als vanouds gezellig uit!!

Met Charly gaat het weer stukken beter. Jack heeft nog erg last van zijn keel, en is erg benauwd. Hij klinkt een beetje sexy, met zijn zwoele stem.
Ik denk dat al jullie lieve berichtjes helpen geholpen!!

Tot morgen, hopelijk met een goede uitslag

3 opmerkingen:

  1. Hoi Beau,
    Ik vind het leuk dat ik kan lezen hoe het met jou gaat. Ik vind jou heel goed, want ziek zijn is echt niet leuk.
    Het is heel jammer dat je niet meer zo veel op school bent.
    Ik hoop dat alles goed komt.
    groetjes van Manon

    (en ook veel groetjes en goede wensen van Eric, Jeanine en Michelle)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Beau en de rest van de familie,

    Wat kan wachten toch spannend zijn.....ik ga duimen voor positief nieuws.....
    Ik zag je vanochtend op school Beau, je bent een kanjer! Volhouden, je een beetje vreemd voelen, balen van de medicijnen het mag allemaal maar zet door, iedere pil is er een op weg naar beter worden!!!!
    Groet van Chantal, moeder van Wessel uit je klas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi beau,

    Ik wilde vragen of jij op een briefje wilde zetten welke voetbalkaartjes jij nog moet dan zal mijn moeder die op school voor jou gaan verzamelen.
    Je bent een Kanjer beau

    Groetjes,
    Pleun

    BeantwoordenVerwijderen